Book Cafe

Selasa, 1 Jun 2010

Wedding Wedding Wedding...

Cuti sekolah dah tak berapa hari lagi dah... Semua sibuk edar kad jemputan kahwin... Moga berkekalan bagi bakal² paengantin sekalian, Semoga berkekalan ke akhir hayat.

Dan tak ketinggalan juga lah untuk adik aku yag bakal menginjak kaki ke alam perkahwinan menjelang cuti sekolah ni. Hmmm.. kakaknya ni jauh di perantauan. Aku pun tak tau laa nak belikan apa atau nak sponsorkan apa. Kalau aku depan mata boleh gakaku tengok² apa yang tak cukup dan apa yang kurang. 


Nampak gayanya, kena tunggu aku balik laa baru aku tau apa yang tak cukup lagi. Heheheh... alamak! Baju nak pakai untuk kenduri nanti aku tak keluarkan dari dalam kotak lagi... hmm.. Tak payah buat baju baru.. pakai je baju yang sedia ada... sebabnya nanti nak kena tolong buat kerja jugak... heheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan