Book Cafe

Rabu, 21 April 2010

Sakit Tekak...

Mula²aku demam selsema je. Dah pergi klinik dapatla MC 2hari. Masuk keje macam biasa. Tak sampai seminggu, aku demam balik. Kali ni teruk jugak la..selsema takde tapi gatal tekak ni mak aii... macam ada miang rebung dalam tekak. Sekali la dengan pakej batuk. Lagi la aku rasa tak sihat.

Ingatkan bila dah rehat lagi 1.5hari kat rumah dah okay. Tapi, hari ni dah rasa nak demam semula. Antibiotik pun aku dah telan sampai habis. Tapi, gatal tekak dengan batuk ni buat aku rasa lagi sakit dan tak daya.

Dah 2 hari aku makan bubur nasi je ni.. huhuuu... mana tahan, mak aku masak sedap tu semalam (Masak asam tumis). Dah aku sakit tekak dan batuk ni, terpaksalah aku tahan skit nafsu makan ni. Sib baik semangat aku kuat. Huhuhuu.. Perasan arr aku ni.

Panas dalam ni buat aku rasa pening. Semalam dalam tak sihat, aku ikut gak pergi basuh rumah. Hmm... petang ni balik keje terus gi rumah. Kali ni nak mop lantai tu dengan asid utk kembalikan seri lantai tu... hihihi...

2 ulasan:

  1. siannya kat kakak. cepat sihat tau.
    sakit pun rajin g basuh umah lagi.

    take care. get well soon k. muaahhh :*

    BalasPadam
  2. mekasih laa kat adik ni... muahss...

    BalasPadam